Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 439802
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
10.05.2021 19:34 - На баща ми
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 864 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 10.05.2021 19:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 "- Ще лягаме ли, тате?" 
"- Лягаме, тате, че нещо съм изморен. Вие си стойте, не ми пречите. Само остави лампата отвън да свети..."

Нощ ли е вече? Слънцето ми 
състари се и заспа уморено. 
Демони ли тропат отвън? Месечина
искам да стана. Да ги прогоня.
Не са дошли за тебе... 
От дъха си ще ти дам. Само ти
ще го видиш. Като в зимна утрин,
преди първите лъчи. Вдишвай.
Дълбоко. И ми разказвай...
Слушат ми се, тате,
спомени.
За риба ли ще ходим?
Въдиците и 

кордата ще взема. А ти, 
къде отиваш? Там...
не мога да те следвам.
Венец ли да ти свия
 по Великден? Боса ли 
в росата да пристъпя?
Щом няма да ми казваш вече
"моето момиче..." 
проклета
да е 
цялата 
вселена.
Лягаме си, тате. Тихо 
и на светло се втренчваме в
душите си. А ти се усмихваш
и ни утешаваш безмълвно...
"Аз така пожелах!" Наместваш
шапката. 

И нежно галиш 

по главата

кучето. 
 


Тагове:   обич,   баща,   загуба,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене