Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2017 13:48 - Динко хвърли ръкавите! Срещнал се с македонския премиер, ще спаси плочата на Каймакчалан
Автор: radiovisioner Категория: Политика   
Прочетен: 328 Коментари: 0 Гласове:
0



image


Септември слагам плочата, която Миленко счупи с чук на връх Каймакчалан. Получих лично разрешение от премиера на Македония Зоран Заев. Това обяви пред столичен всекидневник Динко Вълев след срещата си с министър-председателя на югозападната ни съседка.

 

Заев се срещнал с Вълев в събота, след като Динко съобщил, че иска разговор, на свой авер, който имал връзки с македонското правителство. Приятелят набързо се активизирал и уговорил неофициалната аудиенция. "Аз съм Динко, народен човек съм. Не разбирам от официалности и някви преструвки. Искам да се срещна с него и намирам начин - приятели, познати, връзки. Така се случи и тука", разкрива още Ловеца на мигранти.

 

 

 

Той заминал за Струмица с ясната идея да получи правото да постави потрошената плоча, поставена в памет на българските воини, загинали в битките на Солунския фронт по време на Първата световна война. Битката остана в историята с огромните жертви, които дава сръбската армия, докато обстрелва българската армия, отбраняваща се от британските, френските, гръцките и сръбските войски.

 

Навръх Деня на независимостта на България - 22 септември, миналата година спортният журналист Миленко Неделковски се похвали във фейсбук как е унищожил с чук паметната плоча. На снимките, които публикува, Миленко е обкрачил паметника и размахва голям чук, докато го направи на сол.

 

"Мисията е напълно завършена! Незаконно поставената от група български престъпници бетонна плоча е напълно унищожена и превърната в прах!", обяви тогава скандалният журналист. Дейстивята на Миленко доведоха до ярост Динко Вълев, който не само направи нова плоча на загиналите български герои, но и няколко пъти потърси среща с поругателя Миленко, който се уплаши да не му се случи нещо лошо и тръгна с охрана, а след това се покри.

 

Динко се опита да постави нова плоча, но беше спрян на границата с Македония и му е отказан достъп до страната. Година по-късно Ловеца на мигранти не е забравил за своята мисия.

 

"Вече с официално разрешение ще възстановя плочата през септември. Премиерът Заев е голям човек за мен. Симпатизирам му и се радвам, че го избраха на такъв пост. Той подкрепя добрия тон между съседи", разказа за впечатленията си Вълев. "Заев ми обеща и втора плоча в памет на български герои, на друго място. Засега не ми е казал в подробности какво що, но съм сигурен, че ще удържи на думата си."

 

Разговорът между Динко и Заев е бил пред очевидци и на маса. "Един приятел му каза, че когато Миленко счупи плочата, аз застанах от другата страна на конфликта. И тогава македонският премиер ме разпозна и окуражи. Каза, че се възхищава на българските патриоти, които винаги са имали централна роля по време на историческите събития у нас. Заев станал и потупал Динко и доволен от срещата се снимал с него.



Тагове:   Динко,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radiovisioner
Категория: Новини
Прочетен: 850803
Постинги: 1688
Коментари: 141
Гласове: 116
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031