Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2017 19:15 - Светът на Софи
Автор: sofisofi Категория: Поезия   
Прочетен: 9154 Коментари: 40 Гласове:
38


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 протягам ръце и искам да стигна небето... 
наивно глупаче, 
не виждаш ли? - дава заето! 
Секунди-години, 
години-секунди препънати, 
и много далече, твърде далече захвърлени... 
... а всъщност небето е било тъй близо, 
не иска то нищо, и без да го молиш разбира, 
живее в очите на моята малка София, 
и щом я погледна
се чувствам безумно щастлива.. 




т

... 




Гласувай:
39



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Точно, Небето е в нас! Просто не ...
09.12.2017 19:57
Точно, Небето е в нас!
Просто не бива да го изгубваме.
Много хора, когато порастват, го изгубват.
Който го запази, като дете, е благословен!
И дано повече хора го запазят!
Поздрави!
цитирай
2. ladylady - веселке, каква е тази мания..да бъдем ..деца!
09.12.2017 19:59
Който го запази, като дете, е благословен!

т.е. ?
цитирай
3. ladylady - мила Софи,
09.12.2017 20:26
бях ти споменала за една книга..
„Светът на Софи„
ще ти хареса, многоо е интересна,уникална
хубави празници от мен!
цитирай
4. sofisofi - Весели и от мен, Юлия! Това Т би трябвало да е летящ човек според Софи, когато беше малка.
09.12.2017 20:33
ladylady написа:
бях ти споменала за една книга..
„Светът на Софи„
ще ти хареса, многоо е интересна,уникална
хубави празници от мен!

цитирай
5. ladylady - отдава ти се..Магията без грам усилие/ затова те харесвам така..;)))
09.12.2017 20:40
т

...
цитирай
6. blacckpredator - хубаво е затова го напомпих
09.12.2017 20:46
хубаво е
затова го напомпих
цитирай
7. kvg55 - sofisofi,
09.12.2017 20:50
В децата се съдържа целият свят.
цитирай
8. blacckpredator - перфектно я напомпих, нали??
09.12.2017 21:12
перфектно я напомпих, нали??
цитирай
9. milady - duuhh:)))
09.12.2017 21:18
анонимен написа:
хубаво е
затова го напомпих

цитирай
10. blacckpredator - юлкекво е тва doohh?
09.12.2017 21:28
юлке
кво е тва doohh?
цитирай
11. tikovpisane - Шедьовър!
09.12.2017 21:36
Сърдечен поздрав от мен! :)
цитирай
12. ladylady - ee..nema takova:)))
09.12.2017 21:37
duuh.. идва от глагола духам професоре
цитирай
13. ladylady - 13. blacckpredator - duuh...:)))
09.12.2017 21:59
нали знаеш юлке че тайно съм влюбен в теб..

Разбиваш ме.блекси..
накокошиних..се.от кеф
цитирай
14. poliqor4o - пояснявам за коментари 6, 8, 10
09.12.2017 22:33
аз съм хисарският катър, навлякъл конската сбруя на Предатора.
с оглавник, родил клишето "катър с капаци без история"...
цитирай
15. 4huddovi6teto - къш,, кретеноид
09.12.2017 22:48
poliqor4o написа:
аз съм хисарският катър, навлякъл конската сбруя на Предатора.
с оглавник, родил клишето "катър с капаци"...



Аз съм Чу
Да ми ядете оная работа.
Аз съм най-великия!!
Валюша, ела да ми духаш!!!!!
Чу
цитирай
16. yotovaa - Идааааа, Валерий!!!!!!!!!!
09.12.2017 22:50
Идааааа, Валерий!!!!!!!!!!
цитирай
17. poliqor4o - и аз duuham
09.12.2017 22:55
Идааааа, Валерий!!!!!!!!!!
цитирай
18. yotovaa - Гогата я напомпи, , а не предатор...
09.12.2017 22:58
Гогата я напомпи,, а не предатора.





цитирай
19. cortana - Понеже съм сигурна, че под 'Гогата' се визира Жоро (старфорлайф), та да кажа:
09.12.2017 23:44
анонимен написа:
Гогата я напомпи,, а не предатора.
По времето когато е напомпен постинга ти, софисофи, Жоро е летял. Така, че не ги слушай идиотите какво ти говорят. Бъди сигурна, че "Гогата" не е помпил вече близо две години, а и винаги предупреждава и автора и приятелите си, че ще го направи.

А за творбата ти... Ти пишеш искрено. А това оставя отпечатък. :)
цитирай
20. poliqor4o - щом Жоро казва
09.12.2017 23:59
на прашките му трябва да се вярва
цитирай
21. krumbelosvet - Ми то
10.12.2017 08:16
Ми то май ставаше дума за най-святото, за децата. А "пуетите" се спсуваха. Толко са поети.
Но и аз да кажа, че стихчето ми хареса. Наистина децата не са просто бъдещи възрастни, На тях е отредена и специална мисия - да ни покажат какво е човекът, преди да го очукат "страсти и неволи". И мъжете, и жените, и старите, всички имат незаменима роля. Не случайно в пансионите за подрастващи и в казармите се отприщват понякога чудовищни жестокости и извращения.
цитирай
22. qopele - Всичките пУетеси и пУети в блога ...
10.12.2017 08:26
Всичките пУетеси и пУети в блога требе да се вържат в един чувал и да се фърлят от височина 2000м в Черно море.
цитирай
23. milady - тук има чудесни творци,с уникални творения, но..Егото им е неустойчиво,слабо..
10.12.2017 10:01
а,Живота си има..цикли,развитие,дълбок промисъл...
ако щете Еволюция и висока Цел..
децата са деца, които ще станат родители,Личности..
и ще раздават любов, надежда,познание..прошка..
има време за всичко..
/Еклесиаст
Притчи Соломонови.
Мъдър син радва баща си. А безумен син е тъга за майка си.
цитирай
24. qaufland - Хубаво стихотворение, но така н...
10.12.2017 10:06
Хубаво стихотворение, но така напомпано прилича на стриптизьорка със силиконови цици.
Със сигурност помпадурът е такава стриптизьорка, щом е окарикатурил стиха.
цитирай
25. starforlife - Софи, както е казала Приятелката ми Корти: ти пишеш искрено, семпло, невисокопарно и невисокомерно, и това наистина причинява положителни вибрации в Читателя.
10.12.2017 14:19
Това, че обикновено чета нелогнат и не гласувам, ни най-малко не означава, че не те чета и не харесвам писаното от теб.
Ти си Творец със собствен почерк и най-вече позиция на близост с околните, и като такъв, аз лично те уважавам и ценя.
И именно поради такива причини, не бих напомпал твое произведение без твое съгласие и казаното по-горе от Корти е абсолютно вярно.
Последното нещо, което направих опит да кача на "първа" преди доста повече от година, беше едно произведение на Лити (литатру). И естествено, както е било винаги при мен - беше предупредена и тя, и Приятелите ми тук. За да е прозрачно. За да се знае, че "виновникът" съм аз.
Защо написах "направих опит" ли?
Защото Лити го деактивира с мнението, че така не бива!
Как да не ценя и уважавам Творци като вас, с чувство за чест и достойнство, и да не са ми смешни други, които високомерно и високопарно прокламират "изкуство", а не притежават изкуството да бъдат човеко-равни и не се свенят да използват нечестни начини за трупане на рейтинг и "слава", за да навират в очите ни често надменно звучащите си глупости?
Те "са" богове (по блогове, форуми и паланки), но в моите очи са смешни и жалки. Безсмислени и ненужни.

Да кръстиш профила си на Дъщеричката си и то поне квадратично показвайки любовта си, е толкова готино и достойно за уважение.
Не е като... да се звездьосаш например - ха ха ха.
И в знак на симпатията ми, СофиСофи, а и като помощ за не чак толкова духовни други поетеси тук, ще намеря време днес да дам малко помощ-познание, което да прави творбите ви по-"точни" и "перфектни".
(Мисля, че настоящото ти стихо се нуждае от това, което ще напиша, за да е по-"точно" в изказа си чисто технически погледнато.)
Защото както често се шегувам: ИзкуВството трябва да е пИрфектно!

БЛАГОДАРЯ ЗА ЧОВЕШКАТА ТВОРБА, СОФИ!
https://www.youtube.com/watch?v=jRqD4UrAf_s
ж
цитирай
26. bumerang - Чудесно, мило,
10.12.2017 15:05
И заради София - бъдете мъдра и - далеч от всякакви дроги. Да е живо и здраво детето.
цитирай
27. blackpredator - наистина стихото е хубаво
10.12.2017 15:26
но стане ли дума за родители-деца, тъжно си спомням какво казва един от старците на Иван Радоев от "Човекоядката" към младите - не вие сте нашето бъдеще, а ние сме вашето..
цитирай
28. ladylady - 26. bumerang - Чудесно, мило, 15:05...
10.12.2017 15:35
3. batogo - !!!:)))
11:06
Всяка зависимост вгорчава живота, затова сътворявай живота си

мила светлеЧернева,бих се допълнила,без да развалям приятната атмосфера
извини ме, Софи!
морфина е опиат,който се предписва при силни ,непоносими болки..
аз съм учила холистична медицина,имам наблюдение и практика,опит..
а, ти си пееш Духовните мантри само и само,да се представяш тук
за Духовна личност, над средно блогово ниво,подобно едно др.Чудо..
това е арогантно,грубо,надменно, и затова го/те/ репликирам редовно..
/ аз не съм „духовна“, аз споделям най=вече моя опит, заблуди,и търсене,познание..
и не се срамувам, да си го призная публично..въпреки..камъните по моята глава..
пожелавам ти дълготърпение
Юлия
цитирай
29. blackpredator - альоууу, Секирата
10.12.2017 15:50
ladylady написа:
аз не съм „духовна“

не си духовна, знаeм
ма що дялкаш и пълниш с талаша си хубавият постинг? :O
цитирай
30. sofisofi - Благодарности за прочелите
10.12.2017 16:18
и осмислили посланието... На тези, които са решили, че могат да си спретнат тук циркова арена бих отговорила подобаващо, но не си струва хабенето на думи. Съгласна съм с казаното от Жоро за помпите и моля да не се прави повече, дори и добронамерено. Поздрави на всички!
цитирай
31. starforlife - Ще взема още веднъж отношение и се извинявам, че отново ще е не толкова по съдържанието на постинга, но ми се ще да го кажа.
10.12.2017 16:46
sofisofi написа:
...
На тези, които са решили, че могат да си спретнат тук циркова арена бих отговорила подобаващо, но не си струва хабенето на думи.
...

Именно, мила!
На мен отдавна ми писна:
- Да казвам, че НЕ помпя, защото е тъпо. Но си запазвам "правото" когато реша - да покажа на жалките помпаджии тук, че помпичките им са жалки. Ще разберете когато реша да се "изгавря" с "първа". 7-те постинга там ще разцъфтят за по-малко от час с "прочити" от по 10-тина хиляди, и на всеки следващ ще се сменят с нови 7 с по 5 хиляди "прочита" надбилюрващи (ха ха ха) предходните.
Та дано мирясат мисирите, които си мислят, че пипетките им са помпи, а малките им пишки - фалоси. ха ха ха
- Да "прокламирам", че поезията би следвало да е основно израз на себезабавление и не, че няма място на "първа", но е от тъпо по-тъпо въпросната да е обсебена основно и постоянно от такива постинги, защото те по същност не са за там.
За цвят, да, но като обсебване...
Блог-платформите би следвало да са арени на дискусии, а такива се правят в/у материали с практическа полезност.
Ще ме прощават поетичните натури, но както вече казах: поезията е арена на себепознаване, а не сочене с пръст към другите. И няма място за дискусия.
Който има нужда от духовно "питие" - знае къде да ви намери!
(Ако ли не - що за мисирщина е тогава да се мислите за фактор, че да ни заливате с ширпотребата си и не търпите основателната ни критика?)
Оставете "първа" да диша.
Да се определя от реални дискусии (защото пак ще повторя, че освен прочитите, един от елементите за рейтинг са коментарите - по-съществени от плюсовете и минусите, които пък припомням, че са с еднаква тежест за статистиката), а не от хвалеслагания.

А го написах към поето-ориентираните, защото именно тяхна е най-фрапиращата излагация тук да се опияняват от "физиономиите" си на лицевата страница.

Представете си "първа" да се залива ежедневно с... кулинария примерно. Няма ли да е досадно?
Всеки може да готви. Един по-зле, друг по-добре.
Така е и с поетичното или повествователно творчество: всеки може да пише - едни по-добре, други по-зле.
И, ако се огледате - ще видите, че книжарниците не слагат на витрините си само поезия или кулинария, а излизащи книги, които по един или друг начин оказват влияние в/у живота и заобикалящата ни действителност.
И там като тук има раздели, които да помогнат при търсенето. И там като тук, който е зажаднял за поезия - ще отида където е резонно да я намери.

Смешно е да пишеш тук в раздел "Изкуство" и да го пъчиш постоянно. (Не визирам конкретно никого.) Особено когато както казах в коментар днес под последния ми постинг - прозира тъпанарщина от рода на диференцираното "Аз" <=> "вие".
Така мога да пиша аз например когато пиша по технически теми, защото малко или много съм нива в тази област над (извинете ме) повечето от вас.
Но поет/еса да ми набива високомерие, че едва ли не е по-възвишена от НАС и да ми говори по допирателната "Аз" <=> "вие", е меко казано смешно, защото тя не е учителка с по-голям житейски опит, а НИЕ не сме деца в началото на житейската си мъдрост и всички в една или друга степен притежаваме емоционална система и устойчив духовен свят. Правилен и ценностен.
Затова и казах, че Софи е класи над подобни "творци". Защото тя не се слага за бого"равна", а пише от нивото НИ и го адресира към емоциите ни, а не към възпитаването ни.
А в случая това, на което се смях с глас и одеве, и преди малко, четейки нов коментар по "темата" е:
В предходно свое стихо, Софи използвала морфин като образно средство, и някои от НАС вместо да го приемат като такова - като чисто поетична заигравка - се хванали буквално и почват със съветите и нравоученията.
Абе, професори блогови... То си личи, че авторката е наред бре, а на вас ви куца там горе!
Къде я изкарахте и наркоманка бре?
Бааси!
Как така прима-поетесите не НИ излекуваха с творчеството си, което така е "важно" дори за физическото НИ оцеляване, и толкова болен народ в главата щъка тук бре?
цитирай
32. ladylady - чудесен дебат се оформил тук,минавам само да добавя това /Софи,благ за Трибуната
10.12.2017 17:10
Новговор (на английски: Newspeak) е изкуствен език от романа „1984“ на Джордж Оруел. Принципите на езика са дадени в приложение към книгата. Новговор произлиза от английския език, но има силно ограничена лексика и опростена граматика. Езикът е постоянно моделиран от управляващата тоталитарна организация Партията, която цели да премахне всякакво инакомислие (на новговор: престъпмисъл) у хората чрез премахването на самите думи и фрази за свобода, бунт и т.н. На новговор английският език се нарича старговор (Oldspeak ). Очаква се старговор да бъде напълно заместен от новговор до 2050 г.

с уважение към всички мислещи ,и..действащи!
/една Юлия
цитирай
33. 4huddovi6teto - мен помпи, о, великий.
10.12.2017 18:53
- Да казвам, че НЕ помпя, защото е тъпо. Но си запазвам "правото" когато реша - да покажа на жалките помпаджии тук, че помпичките им са жалки. Ще разберете когато реша да се "изгавря" с "първа". 7-те постинга там ще разцъфтят за по-малко от час с "прочити" от по 10-тина хиляди, и на всеки следващ ще се сменят с нови 7 с по 5 хиляди "прочита" надбилюрващи (ха ха ха) предходните.
Та дано мирясат мисирите, които си мислят, че пипетките им са помпи, а малките им пишки - фалоси. ха ха




Чу
цитирай
34. yootova - Валерий, мое слънце, нали аз те п...
10.12.2017 19:16
Валерий, мое слънце, нали аз те помпя!?
Жоро, не го слушай!
цитирай
35. batogo - !!!:)))
11.12.2017 12:22
Да, в детските очи е скрита магията Вселенска на звездите...
цитирай
36. sofisofi - Децата са най - добрите учители...
11.12.2017 12:58
https://www.google/url?sa=t&source=web&rct=j&url=%23&ved=0ahUKEwjZ2pav5oHYAhXJL8AKHXgKBk4Qxa8BCCYwBA&usg=AOvVaw0VTJzWxrN8ZFOD4xbU2nov
цитирай
37. gessos - Детето е най-голямата благодат на ...
11.12.2017 14:24
Детето е най-голямата благодат на земята!
/Достоевски/

Но и ние да запазим детето в душите си. За да разбираме нашите деца!
"...и щом я погледана, моята малка София, се чувствам безумно щастлива!"

Поздрав! Прекрасен стих!
цитирай
38. ladylady - паразит, аз мисля, ти самият си чувал талаш,но не пиша всеки ден ..за теб,нали?
11.12.2017 15:44
29. blackpredator - альоууу, Секирата
10.12 15:50
цитирай
39. apostapostoloff - Светът на Софи е
11.12.2017 17:17
скучен.
цитирай
40. sofisofi - Като ти е скучно, Апостолов, пътя го знаеш, няма нужда да казвам къде да вървиш
11.12.2017 20:55
apostapostoloff написа:
скучен.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sofisofi
Категория: Поезия
Прочетен: 1481150
Постинги: 660
Коментари: 2307
Гласове: 20121
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031