Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2020 21:47 - Защото истината е в детайлите...
Автор: dianabercheva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 569 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 11.07.2020 23:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

💍💧💍 Тазгодишната ми лятна колекция включва почти изцяло накити от естествена кожа, с топчета от ярки до дискретни цветове, опушени или патинирани /в синьо-зелена окраска/ метали, привадащи допълнителен колорит.
Различното от досегашните колекции е, че керамичните топки присъстват, като централен елемент в колиетата. Кръглите и овални форми са на почит и в обиците и гривните.
Ръчно-правени керамики, с преливащи се глазури, полускъпоценни камъни и всякакви материали в обли форми, които може да вдъхновят въображението ми. В резултат - накитите от лятната ми колекция са елегантни и едновременно с това, носещи изключително артистична нотка. Подходящи са както за ежедневието, така и за специални поводи. Обиците са витални и в същото време изключително арт. Колекцията е изключително пъстра и носи цветовият отпечатък на душата ми във всеки един ден.
И не, не съм изоставила полускъпоценните камъни. Залагам на разнообразието.
🙂🙃
Ако в един ден виждате снимки на накити в меки, приглушени, пастелни и спотаени тонове, в следващият - са на почит ярките, наситени и преливащи се глазури и багри.
Днес личният ми избор е в бяло. През последните години започнах да усещам нужда от присъствието му и не мога все още да му се наситя с тази негова категоричност и простота.
💙💛 На вас пожелавам да се гмурнете в морето от цветове, преливащи се глазури и рисунъци на ръчно-правената керамика и да се насладите на удоволствието да носите бижута с марката Diana Bercheva - Unique handmade jewelry. 💙💛
 С уважение и обич към всички, които харесват и предпочитат да носят моите накити! 
Диана Берчева


imageimageimageimageimageimageimage




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dianabercheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 462035
Постинги: 559
Коментари: 68
Гласове: 646
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930