Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2017 15:14 - Хавра
Автор: hela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 474 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Някаква изящна простота, подреденост, спокойствие и увлекателност изпитах, когато прочетах откъс от "Хавра" на Захари Карабашлиев, поместен в блога на Златко Енев. Съвременен автор с неслучайно признание – определям, но си давам сметка, че трябва да прочета още от него, за да затвърдя уважението си. Не ми стига киното. Освен това той е главен редактор на "Сиела". Всъщност, "Кратка история на самолета" беше добър сборник, но трябва да видя нещо от зрелите му творби.

Ето прекрасно начало на откъса, което за кратко дава толкова информация. Добър разказвач:

„Есента най-после дойде и стана време да потеглим за Крим. Наталия не даде никакво ухо на молитвите ми да ме остави сама в Петербург, като че ли искаше да ми докаже отново, че съм нейна заложница. И така щеше да бъде, докато навърша пълнолетие. Чудя се възможно ли е да сме толкова различни? Съмнявам се, че някой някога е имал толкова ужасна сестра! А възможно ли бе да не сме сестри по кръв? Ако не бях толкова сигурна в ангелската природа на майка ми, аз просто щях да допусна, че нещо непоправимо греховно се бе случило между нея и някой друг мъж, а не баща ни". 

----------------
image

Хела Вотюл


Тагове:   смърт,   време,   подреждане,   хавра,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hela
Категория: Лични дневници
Прочетен: 38401
Постинги: 20
Коментари: 9
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031