Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2017 00:11 - Заведи ме на кино
Автор: indi Категория: Изкуство   
Прочетен: 6382 Коментари: 5 Гласове:
-5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Щом притихна край теб, 
заведи ме на кино
- там, където отива 
Любовта след вечеря.
Избери някой филм...
Малко думи да има
- и една е достатъчна
да ме намери.
Заведи ме на кино,
щом забравя кои сме,
щом сърцето ми бавно
започне да гасне
и в салона му празен
видиш как се разлиства
сянката на Тъгата.
И как пораства.
Как на пръсти се вмъква
отлетялото време,
свило в джоба си смачкани
премълчаните стихове.
Остави го да влезе
и да седне до мене, 
извинително само
да се усмихне.
Ще кървят от екрана
най- красивите залези,
ще се чуват цигулки
и хлипащи ручеи...
Ще съм сляпа от обич
- ти чети и разказвай...
Прочети ми любов
по действителен случай!
После с тебе ще тръгнем
и летящото време
ще ни блъсне в гърба.
А навън ще е зимно...
И студът ще е гладен
- дъхът ни ще взема.
Закопчай си палтото...
Заведи ме на кино!

image




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marmalady - охх нее, тва е вече сюблимна
25.11.2017 13:49
истерична инфантилия в тежък климакс..
как не те мързи,бе сторъка!!!
каква Огромна мъка...
цитирай
2. tikovpisanee - умирам от кеф като ме напомпят и ми ...
25.11.2017 18:38
умирам от кеф като ме напомпят и ми праскат минуси

тиков
цитирай
3. shtaparov - Bravo- 4udesno e!
25.11.2017 18:38
Bravo- 4udesno e!
цитирай
4. misana - умирам от кеф като ме напомпят и ми ...
25.11.2017 18:58
анонимен написа:
умирам от кеф като ме напомпят и ми праскат минуси

тиков


Браво, Влади!
Ти си гений като мен.
цитирай
5. indi - Привет!
27.11.2017 00:51
. shtaparov , благодаря от сърце!
marmalady , Тиков, Мисана, аз наистина съм инфантилна, факт, но емоцията ви е излишна в случая, защото не съм направила тещо сторъко чак, просто написах стихче и го споделих. Явно и тук, като и в други виртуални хабитати има потребители , подвластни на неведоми емоции и екстраполации, поради липса на по- важни житейски занимания, но аз нямам много време за сайтоседене. Пиша си нещото, качвам си го, радвам се на всеки , който каже добра дума , благодаря от сърце и толкоз. Та, благодаря на всеки, който е отделил от безценното си време да прочете и уважи стихчето ми, и ще се радвам да се е харесало! Поздрави и пожелание за вдъхновена и хубава нова седмица!
Стефи Инди
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indi
Категория: Изкуство
Прочетен: 953066
Постинги: 368
Коментари: 915
Гласове: 5519
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол